Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Θέλω να ευχαριστήσω τους Συγχωριανούς μου και τους Συνδημότες μου, που με στήριξαν με την ψήφο τους στις προηγούμενες εκλογές για τον Καποδιστριακό Δήμο Τανάγρας.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Δήμου Τανάγρας κύριο Παναγιώτη Κυριάκου για την άψογη συνεργασία που είχαμε και για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντας υπεύθυνες θέσεις στο Δήμο όπως το αξίωμα του Αντιδημάρχου, του Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου, μέλους της Δημαρχιακής Επιτροπής και Πρόεδρος Σχολικής Επιτροπής του Δημοτικού Σχολείου Άρματος.

Απο τη θέση του Προέδρου Σχολικής Επιτροπής θα ήθελα, λόγω παράλειψης μου στη Δημόσια Ομιλία του Συνδυασμού μας στο Άρμα, να ευχαριστήσω τον Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Άρματος κύριο Κυριάκου Ευάγγελο για τη προσφορά και τον προσωπικό του χρόνο που αφιέρωσε κατα την διάρκεια κατασκευής του Καινούργιου Δημοτικού Σχολείου Άρματος. Η συμβολή του στο συγκεκριμένο έργο κατά τη γνώμη μου ήταν καθοριστική και συντέλεσε για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου